Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Decode Your Dreams

Anyone can learn to understand their dreams - even you! You'll have step by step instructions including templates. All you need is a dream. Enroll today for $79.
From our sponsors
[求助] 可能面臨的遠距該如何決定
Feb 9th 2014, 01:05, by maplelee8012

作者maplelee8012 (MAPLE)

看板Boy-Girl

標題[求助] 可能面臨的遠距該如何決定

時間Sun Feb 9 01:05:02 2014

我自己現在是大四生 男友一樣大四 再半年左右就要畢業了 由於我是南部人 男友是北部人 最近討論到畢業後的方向等問題 我自己是確定畢業後一定要回南部 男友則是因為科系問題還要實習約一年加上之後當兵 最快也要兩年後才算正式出社會 現在面臨的問題是 畢業後一南一北 男友希望我留在北部找工作 但是我自己其實還沒做好職涯規劃 想先回南部好好打算 更大的部分是希望先回南部陪父母 但男友的不安全感蠻強的 一直覺得遠距的不安因素很多 因為男友一些個人因素 所以年紀較大 他的家人們跟他已經把我當成結婚對象 我自己也覺得這樣定下來也不錯 因為他真的是不錯的人 只是未來我想留在南部 他卻想在北部 做最好的假設是我們能順利度過這兩年的遠距 那萬一之後真的要結婚了呢 應該還是會卡在一樣的問題吧 因為兩個人沒有共識 最近幾天講到這件事就會鬧得有點僵 但卻又是個不得不解決的問題 想請問板上各位我該怎麼做或怎麼去溝通比較好 麻煩大家提供意見了 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 112.78.67.182

Fugue:順其自然吧,工作不是你想在哪裡找哪裡就一定有的,我哥跟我 02/09 01:07

Fugue:妹都超愛高雄,但就是找不到工作最後兩個人都在台北上班 02/09 01:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ailesazkr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()